hennesnyaresa.blogg.se

Tankar och ord som blir till minnen. Ett år av mitt liv. 2016

2 februari 2016

Publicerad 2016-02-02 07:26:27 i Allmänt,

Idag är jag ledig. Jag ska på mammografi för första gången i mitt liv, och har tagit en semesterdag för att samtidigt passa på att ta en runda på stan, äta lunch med mig själv och kanske shoppa lite. Det blir inga större utsvävningar, då räkningshögen den här månaden var ungefär lika stor som lönen, så jag har inte direkt ett fullt kreditkort med mig. Skönt med egentid i alla fall, även om jag inte direkt ser fram emot själva undersökningen. 
 
Jag mår bra nu från både förkylning och deppighet. Det är fortfarande tufft på jobbet, och tråkig årstid, tonårstrots hemma och vanliga vardagsbekymmer, men jag mår helt okej, och är tacksam för det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela