hennesnyaresa.blogg.se

Tankar och ord som blir till minnen. Ett år av mitt liv. 2016

11 januari 2016

Publicerad 2016-01-11 19:55:17 i Allmänt,

Jag förstår inte vad det är för fel på mig. I lördags blev jag akut illamående, fick frossa, yrsel och huvudvärk. Tog en Ipren och gick och la mig klockan sju. Sov typ 12 timmar och var sedan fit for fight när jag vakande. Fortsatte städa, veckohandlade, rensade i källaren, fixade tvätt och hade ork till nio på kvällen. Idag jobbade jag som vanligt, men när jag kom hem fick jag samma akuta illamående som i förrgår. Kunde med nöd och näppe fixa kvällsmat till barnen och gå ut en promenad med hunden, men kände mig hela tiden spyfärdig, skakig och svag. Ont i kroppen som vid influensa och hade ett väldigt dåligt allmäntillstånd. Tog Ipren igen och bäddade ner mig vid sju ännu en gång. Nu ligger jag här i sängen och mår något bättre efter att tabletten troligtvis verkat. 
 
Vad är det som händer egentligen? Jag är så väldigt, väldigt rädd just nu att det här ska vara något symptom på en kommande depression. Tänk om det är kroppens sätt att skrika stopp?! Jag hoppas, hoppas att jag bara är lite trött efter att ha börjat jobba igen efter tre lata semesterveckor. 
 
Ska verkligen vara rädd om mig nu och vila mycket, se till att få i mig ordentligt med vätska och mat, och prioritera och sortera bland alla "måsten". Håll alla tummar ni har för att jag mår bra imorgon igen, ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela