hennesnyaresa.blogg.se

Tankar och ord som blir till minnen. Ett år av mitt liv. 2016

28 januari 2016

Publicerad 2016-01-28 22:43:08 i Allmänt,

Mår bättre psykiskt, men har åkt på en tråkig förkylning med halsont och frossa. Inte värre än att jag står ut, men jag blir ju inte direkt piggare av det. Ska jobba sista dagen för veckan imorgon, och sedan hoppas jag på mycket sömn och återhämtning i helgen. Behöver något positivt nu. 
 
 
Har storhandlat idag, och fyllt kylar, frysar och skåp. Känns alltid så skönt när det är gjort, även om jag vet att mina tre fotbollskillar tömmer förråden ungefär lika snabbt som jag fyller på. Vi har galet högt matkonto, och den dagen killarna flyttar hemifrån kommer jag inte veta vad jag ska göra med alla pengar som blir över... 
 
Okej, dags att sova för att orka med morgondagen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela