hennesnyaresa.blogg.se

Tankar och ord som blir till minnen. Ett år av mitt liv. 2016

6 januari 2016

Publicerad 2016-01-06 21:14:23 i Allmänt,

 
Fy 17 vad jag känner mig kass. Imorgon ska jag jobba efter tre veckors julledigt, och dessutom starta med att hålla i en presentation inför alla mina kollegor och chefer. Jag har gjort det förut, vilket har gått alldeles utmärkt, men den här gången känner jag mig dåligt förberedd och inte alls nöjd med mitt arbete. Har ingen annan att skylla på än mig själv, och jag borde verkligen veta bättre än att sitta sista kvällen och tro mig kunna leverera något av den kvalitet jag önskar. Hoppas vid allt jag har att det ska gå okej åtminstone, och nästa gång ska jag verkligen skärpa till mig med förarbetet. GAAAH! Är extremt pedantisk och självkritisk när det gäller mitt arbete, och nöjer mig aldrig med att vara halvbra. 
 
Just nu har jag fruktansvärd huvudvärk och mår så illa att jag inte kunde få i mig något kvällsmål, vilket säkert beror på en kombination av stress och sömnbrist. Låter märkligt att ha sömnbrist efter tre veckors semester, men jag har totalvänt på dygnet och somnat vid 3- tiden på morgonen och sovit nästan till lunch, så nu de senaste två dagarna har jag ställt klockan för att ändå gå upp tidigt. Tyvärr har det inte resulterat i att jag somnat tidigare, så det innebär att jag fått för få timmars sömn, och är extremt känslig för sömnrubbningar. Nu är jag dock riktigt trött, trots att klockan bara är strax efter nio, så förhoppningsvis fyller jag på sovkontot inatt. 
 
Önska mig lycka till imorgon. Det behövs verkligen! 😣

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela