hennesnyaresa.blogg.se

Tankar och ord som blir till minnen. Ett år av mitt liv. 2016

8 januari 2016

Publicerad 2016-01-08 21:47:00 i Allmänt,

Föreläsningen gick sååå mycket bättre än väntat! Kanske inte den bästa presentation jag gjort, men bättre än bra, och jag är NÖJD! Nu har jag jobbat i två dagar, och det känns skönt att starta så här med en helg emellan, innan den riktiga vardagen sätter igång nästa vecka,
 
Just nu är jag trött, men tillfreds med mig själv, mitt liv, och den jag är idag. Jag ser fram emot våren och nya utmaningar. Jag känner mig stark och stolt över resan jag gjort och den människan jag kämpat mig till att bli. Det krävdes blod, svett och en jävla massa tårar, men idag är varenda fight värt det. Jag sörjer åren jag förlorade, alla månader jag tillbringade på sjukhus med sond och dropp, mediciner och veckor av vak vid min säng, men mitt i alla hemska minnen kan jag ändå känna en tacksamhet för den livserfarenhet och ödmjukhet inför livet dessa år har gett mig. 
 
Nu är det som sagt helg, och jag ska samla nya krafter, och sedan är jag redo för vårterminens utmaningar.
 
Kram!
K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela